Umíte si představit jakékoliv, a to třeba i naprosto dokonalé dílo, o kterém by ale nikdo na světě nevěděl a nikdo ho ani neviděl? Jistě, stále by mělo svoji dokonalost, tu by mu nikdo nemohl vzít, ale nebylo by nikomu k ničemu. Protože co s něčím, co nikdo neocení a nikdo nevyužije, že? S tím se nic nenadělá, to není k ničemu.
A podobně je tomu vlastně často i na internetu. I zde se určitě vyskytuje nespočet kvalitních, ne-li přímo dokonalých webů, jež ale nenalézají žádné uplatnění, a to z toho banálního důvodu, že nikdo neví, že jsou tu k dispozici.
Zkrátka a dobře si leckdo dá tu práci, aby se co nejdokonaleji prezentoval, investuje do toho čas, píli i peníze, a výsledek… Výsledek tomu prostě neodpovídá. Protože lidé brouzdají po internetu a ani netuší, že mezi tím vším relevantním i naprosto zbytečným leží třeba i tento učiněný klenot.
A jak to zařídit, aby se veřejnost o takovém webu dozvěděla, aby ho navštěvovala a využívala tak, jak je to žádoucí? Často to nejde zařídit jinak než s využitím optimalizace pro internetové vyhledávače, zkráceně SEO Seolight.
Nenajdeme žádný jiný stejně efektivní a podstatný způsob, jak zajistit svému webu dostatečnou pozornost. Protože o návštěvnosti webů dnes už rozhodují především internetové vyhledávače, a jenom webům, které nejlépe odpovídají kritériím užívaným těmito vyhledávači, se daří dostat až k těm, jimž jsou určeny, tedy ke skutečně široké internetové veřejnosti.
Chce to prostě často odstranit chyby, jež se na dotyčném webu vyskytují, chce to zajistit napsání dostatku kvalitních textů pro zaplnění takového webu stejně jako pro jeho propagaci, chce to vytvoření ideálních zpětných odkazů a další počiny, díky nimž se web v internetových vyhledávačích prosadí. A teprve po dosažení úspěchů u vyhledávačů lze právem doufat, že se dostaví úspěchy i u internetové veřejnosti, jež má být oslovena.